kotteknopp.blogg.se

2015-10-14
16:13:38

Förarbete
Det händer inte så mycket som syns med kläderna och insamlingen idag. Jag har spenderat halva dagen på sjukhuset i privat ärende och är lite trött.
Men jag har precis laddat en tvättmaskin med en hel pappkasse ful med fina tyger som Ida Bylander (fd. Hamrin) varit med och sponsrat med.

Nu har jag massor av tyg att sy de små kläderna av, nu behöver jag tryckknappar. Har provat beställa en laddning från AliExpress, men de brukar tydligen ta ett litet tag innan de kommer fram. Tills dess får jag sy, sy och sy! 
Ekonomin är slut för tilfället och jag funderar på vad jag ska hitta på för att få in nya pengar till bla knappar.
Är det någon som har något bra förslag?

I morgon går paketet med de grön-blå-turkosa kläderna iväg till sitt nya hem. Jag har inte hunnit med att posta ännu.

I helgen ska jag göra annat än att sy, det ska bli så roligt med lite kreativ omväxling! Vad tänker jag inte avslöja nu, men jag ska försöka publicera så snart det är klart!

Kommentar:
#1: Lena Eriksson

Hejsan, det finns en tjej som säljer tryckknappar till bra pris, hon har bland annat knappar med prematurmotiv som hon säljer till förmån för Lilla barnets fond.
Här finns webbutiken... http://m.mixa-och-matcha-tryckknappar.webnode.se/
Hon finns även på facebook, i denna grupp... Mixa och matcha tryckknappar.
Kram Lena

2015-10-18 @ 07:03:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: