kotteknopp.blogg.se

2015-10-03
19:15:00

Lördagsgodis!
Sätta väckarklockan på 6.45 på en lördag är väl inte riktigt min grej (KOM HEM TOBIAS)... Men 8.00 skulle J vara på ishallen. Första Ispass 8.30-10.00 för U-10, sen L på hockeyskola 10-11, J åter på isen 11.00 fr ispass 2 till 12.00.
13.00 var vi äntligen hemma igen.
Lunch, städning och en liten, liten stund vis symaskinen. Den resulterade i många meter kantband samt 4 små mössor.

På eftermiddagen tog jag en tur ner till Bräcke igen för att hämta en påse Lördagsgodis hemma hos AnnaMaria! Hennes företag Mias Krabater har sponsrat min insamling med en kasse full med härliga tyger! Bitar hon fått över och som kommer räcka till många plagg till mina små-små kottar! Tackat tusen och åter tusen gånger för det!
Fick även en bild på Messenger från en underbar främling som valt att hjälpa mig med insamlingen med ett GÄNG mössor! Tack Katarina Thulin!

 

Tygerna från Mias krabater inbjuder till sömnad!
 
 
 
Katarinas mössor kommer att värma många, många små huvuden! Mössa är det första plagget för de flesta små-små kottar!

Kommentar:
#1: Lena Eriksson

Hej, ååh wow så mycket fint du sytt till prematurbäbisarna, fantastiskt fint alltihop!
Koftan jag lovade dig till Panzi är klar, bara hopsömnaden fattas innan jag kan skicka den. Men eftersom det är roligare att sticka än att sy för hand så började jag på en mössa också, och den är inte riktigt färdig än den heller. Men snart hoppas jag kunna posta detta till dig.
Kram Lena

Svar: Låter toppen Lena! Tusen och åter tusen tack för att du hjälper mig värma de små kottarna! Kram!
iorlina

2015-10-04 @ 09:50:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: